zondag 6 september 2009

Sketch and Stash Challenge 18

Hoi hoi,

Vandaag ben ik aan het scrappen geweest met de sketch no. 18 op de website van Sketch and Stash Challenge. Voor deze kaart heb ik mijn nieuwste stempel "Sitting Tilda with Balloon" gebruikt die ik gekocht heb via de nederlandse koop en verkoopsite Marktplaats.nl. Het papier is van de Wibra - leuk om daar soms een koopje te scoren.

Hi there,

Today i've been scrapping again, this time with Sketch 18 on Sketch and Stash Challenge blog. For this card I've used my newest stamp "Sitting Tilda with Balloon" that I bought from a sort of Dutch Ebay - Marktplaats.nl. The paper is also new and from a shop called "Wibra" - it's nice to score some bargains sometimes...



X karin

4 opmerkingen:

  1. What a pretty card Karin, I love your new stamp and your papers are lovely!
    Thanks so much for joining us at Sketch and Stash!
    Love Becky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A fabulous card Karin, love the colour combo on this! Well done on your 'bargains'
    Thanks for joining in with Sketch & Stash.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gorgeous card Karin, thanks for joining us at sketch and stash challenge hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin