donderdag 18 februari 2010

1e vintage kaartje en bug post

hallo,

Al langere tijd was ik het van plan....maar zoveel plannen in mijn hoofd maar oh zo weinig tijd (dat zal jullie vast wel bekend voorkomen, niet dan?)

Ine had voor week 5 van de wekenwedstrijd op de yahoogroep Kaartenvriendinnen een mooie sketch gemaakt waar ik mijn 1e vintage kaartje mee heb gemaakt. Het plaatje zat in de laatste Creatief met Kaarten lente editie. Het papier wat ik gebruikt heb hiervoor is een scrapblok van K&Company. Het leuke van dit scrappapier is dat hij dubbelzijdig geprint is, en daarom kwam ik op het idee om de hoekjes om te vouwen. Achter de bloemetjes heb ik wat kant bevestigd waardoor het een iets meer vintage look krijgt.



Week 6 van de wekenwedstrijd was "kaart met lintje" en daarvoor heb ik deze kaart gemaakt. Het stempeltjes is van Penny Black "bug post" toen ik dit stempeltje zag was ik verkocht, zo lief!
Het papier is wederom van K&Company Het afdrukje heb ik op maat gesneden en op een nestabilitie geplakt.



Dit kaartje is als winnende kaartje uit de poll gerold, wat ik zo absoluut niet verwacht had, want er zitten op Kaartenvriendinnen echte scraptalenten. Mijn kaartje gaat dus door naar de eindronde waarin na 10 weken alle winnende kaarten nogmaals in een poll worden geplaatst waar een uiteindelijke winnaar zal uitkomen.


x Karin

8 opmerkingen:

  1. hoi karin
    wat een schitterende kaartjes
    echt heel erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaarten Karin!!! Leuk dat jouw kaartje meedoet met de laatste ronde.
    Hoe gaat het trouwens met je?

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk geworden!! en ik ben een uitleg ana het maken hoor van het geschenktasje
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Karin

    Wat een schatjes van kaarten helemaal schiterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi

    wat een mooie kaarten vintage kaart
    is ook super

    xxxGusta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaartjes Karin, vooral die onderste vind ik heel mooi. Wat leuk dat ie als winnaaar uit de bus kwam. succes voor de laatste ronde.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karin
    Weer eens bij je kaarten gekeken, schattig hoor.
    Bedankt dat je vaak een reactie geeft op mijn nieuwe kaartjes, altijd leuk om te lezen.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje ik loop echt een beetje achter (zooooo blij dat ik een beetje in kan lopen, echt een mega drukke week achter de rug :S) vind het weer prachtige kaartjes! Ook hoop ik dat de pijn beetje bij beetje minder gaat worden bij je en spreek ik je snel weer eens want vond het erg gezellig!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin