woensdag 31 maart 2010

Een eigen huis, een plek onder de zon

Dit kaartje heb ik gemaakt met de super leuke sketch van Crazy 4 Challenges.
De sketch is erg eenvoudig maar daardoor vind ik het juist een uitdaging om er toch een compleet en niet een "leeg" kaartje van te maken.

Vond het ook eens leuk om mijn nieuwe Multimal van Nellie Snellen te gebruiken. In plaats van een stempel heb ik een plaatje van een Marianne Design knipvel in 3D opgewerkt.



Het papier is een combinatie van scrappapier van Marianne Design (spring time) en een blokje van de boekenvoordeel - en nog wat restjes papier..

Dit kaartje heb ik ingestuurd voor de volgende challenge:
* Crazy 4 Challenges - C4C30 - Sketch
* Cute Card Thursday #105 -Dimensions!

Nu het kaartje gauw schrijven want hij is bedoeld voor kennissen die een hun nieuwe woning hebben betrokken.

Lieve groetjes Karin

PS. For translation have a look in the sidebar

8 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje met het vogelhuisje voor een nieuwe woning Karin!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en altijd iemand in de buurt, die van me houden kon.......hihi, nu zit ik voor de rest van de dag met dit liedje in m'n hoofd.
    een leuke kaart Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke en vrolijke kaart meis! ik weet zeker dat hij in de smaak gaat vallen!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje
    daar zullen ze evast blij mee zijn;)
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind dat je goed gelukt is hoor
    een eenvoudige kaart maar zeker niet leeg

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful card, love the cute image!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin