donderdag 1 april 2010

Kerst in Februari

Door al het gedoe rond eind februari heb ik mijn kerstkaartjes niet kunnen showen.

Ik probeer iedere week een kerstkaartje te maken zodat de druk er voor december niet zo op ligt. Dit zijn mijn kerstkaartjes van Februari.

Een kerstkaatje gemaakt met papier van de Boekenvoordeel en uit het S.E.I. - Wintersong scrappapier. Het stempeltje is van Penny Black

In plaats van de rode besjes heb ik plakparels op die plek geplakt, voor een wat speelser effect.


Onderstaand kerstkaartje (weer een Penny Black stempeltje) is gemaakt met papier van S.E.I (wintersong) Het afdrukje heb ik gemat op een nestabiltiestans


Onderstaand kaartje weer met dezelfde layout maar omgedraaid. Weer een Penny Black afdrukje (jullie mogen eens raden van welke stempellijn ik "fan" ben). Gemat op een nestabilitie stanje en een papier combinatie van "Tree bugs in a Rug" en S.E.I - Wintersong


Onderstaand kaartje heb ik met een sketch (no. 91) van Sketch Saturday gemaakt, een tijdje terug. 1 Van de Design Team members had het kaartje met hetzelfde papier gemaakt, die vond ik eruit springen en het leek mij daarom leuk dat ook eens te proberen (had dit nog nooit eerder gedaan) Met dit als resultaat.

Het stempeltje is van.......... juist Penny Black en de uitgestante sneeuwvlokken heb ik gekregen van Corina.

Het papier is wederom van S.E.I (wintersong)



Dit waren alle weken van Februari...
ga bij het volgende berichtje gelijk Maart showen.

Liefs karin

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin