zondag 2 mei 2010

Een blij kaartje

Hallo,

Allereerst wil ik mijn welgemeende excuus aanbieden, dat ik de afgelopen 2 weken nauwelijks toe ben gekomen aan reacties op jullie prachtige blogcreaties. Ik ben druk met vanalles, daarover later wellicht meer.

Ik heb met de WLO van afgelopen week op de yahoogroep Kaartenvriendinnen deze kaart gemaakt.

Het stempeltje is van Marianne Design, die ik een tijd geleden heb gekocht. Ik vind em zo blij..haha..dat het plaatje op zich me al aan het lachen gemaakt.



De roze halve cirkels aan beide zijdes heb ik gemaakt met papier van ColorCore en de blokjes achtergrond komt uit een boekje gekocht in de Boekenvoordeel.

Dit kaartje stuur ik ook in voor de volgende challenges:
* Allsorts challenge Blog week 50 - Animals
* Rosie-D's Challenge #70 - So Yummie
* Creative Inspiration Challenge Blog #33 - Congratulations

Voor nu een hele fijne avond. Allemaal bedankt voor alle lieve reacties die jullie steeds achterlaten. Ze zijn zo gewaardeerd!

Lieve groetjes karin

Ps. For translation have a look in the sidebar

22 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart is het geworden. en idd een heel lief stempeltje :-)
    liefs,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh love this wee fellow,so cute,great card
    thanks for joining us at creative inspirations,hugs cheryl xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your card Karin, that cake looks good enough to eat :)
    Thanks for playing along at Rosie-Dee's this week.
    Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi van dit kaartje word ik inderdaad heel erg blij super hoor

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joyful cake carrier, lovely card!
    Thanks for playing with us
    at Rosie D's Challenge, good luck;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje weer!
    Leuk hoe zo'n rustig opgebouwd kaartje erruit kan springen.
    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Karin,

    Wat een lieve en vrolijke kaart, super!! Fijn om je werk bij Rosie-D's Challenge te zien! Dank je wel om deel te nemen!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend kaatrje karin
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt Karin!
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Karin,

    This is just adorable, love the image and the pastel shades. Thank you for joining us at Creative Inspirations this week.
    Hugs Suzi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Karin

    A really lovely card and nice layout.

    Thank you for sharing with us at Rosie D's and Allsorts this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Yummy creation, Thanks for joining Rosie-D’s challenge with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een leuke kaart Karin, en nog gefeliciteerd met je award.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super sweet what a cute image!!!!

    thanks for playing at Allsorts

    Emma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje Karin! Ook gefeliciteerd met je award.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely card love the cute image and the colouring is fabulous...x
    Thanks for joining us this week at allsorts hugs Kirsten...x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Karin,

    zo'n mooi en vrolijk kaartje, echt heel leuk!
    Vind jij ook dat deze stempels niet zo mooi afdrukken? Bij jou is het wel goed gelukt, mag ik vragen welke inkt je hebt gebruikt?

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello Karin,
    your card is sooo cute!
    Thank you so much for joining us this week over at Creative Inspirations and good luck.
    Hugs
    Tracy
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a beautiful card - love that image. Thanks for joining us at Creative Inspirations.
    Hugs
    Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card, love the image you've used.
    Thanks for joining us at Creative Inspirations
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin