dinsdag 15 maart 2011

Voor jou ** For you

Hallo allemaal,

Voor de weekend layout op de yahoogroep Kaartenvriendinnen, heb ik dit kaartje gemaakt. De papiertjes zijn afkomstig van verschillende action paperpads. Veelal restjes van al eerder gemaakte kaarten. Zou eens meer moeten doen met die restjes. Ook heb ik mijn nieuwe stans van Marianne Design eens kunnen uitproberen (het hoekje)

Het stempeltje is van smookie (nellie snellen), vind ze erg leuk om te kleuren. Ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden.

***

Hi there,

I made this card for the weekend layout on the dutch yahoogroup Kaartenvriendinnen.
The papers are from Action paperpads, most of the papers are left overs. I should use more of them. I also used my new die cut of Marianne Design (the corner over the stamp image).

The stamp image is one of Smookie (Nellie Snellen), i love to colour them. I'm very curious what you think about the card.



Ik wil graag met dit kaartje meedoen met de volgende challenge;
I like to join the following challenge with this card:
* Simon Says Stamp Challenge - Anything goes

6 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje Karin.ik bewaar ook altijd alles maar,doe er ook eigelijk niets mee

    Groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje Karin!!
    En weggooien...dat doen we niet hoor. We kunnen alles gebruiken...hihih..;)
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje! Ik probeer ook regelmatig mijn restjes op te maken, al kan ik soms nieuw papier niet weerstaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart weer Karin!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin