zondag 25 maart 2012

nieuwe handtekening ** new signature

Hallo allemaal,

Hoewel veel blogbezoekers inmiddels mijn GROTE nieuws al wel weten, zal ik het hier toch nog maar even vertellen.

1 januari om 1 minuut over 12 ben ik door mijn vriend ten huwelijk gevraagd!

Onze dag gaat 22 maart 2013 plaats vinden - en omdat we nu het jaar mogen gaan aftellen leek het mij leuk om een 'aftel handtekening' te maken zodat jullie met mij mee kunnen aftellen! ;-)

Nu maar hopen dat het op 22 maart volgend jaar net zulk lekker weer is als afgelopen donderdag, maar de dag zal zeker een mooie dag voor ons worden.

**

Hi there,

Although a lot of my blog followers already know, i will announce my BIG news today here officially :)

My dear boyfriend proposed me on last new Years eve on 0.01 AM!

Our day will be at 22th March 2013 - and because we can now count down the year i thought it might be fun to make a wedding ticker, so you can count down with me :)

Last Thursday when it was 22th March we had a lovely day with a lot of sunshine and a nice temperature in The Netherlands - so i hope it will be the same next year!

Love karin xx


wedding tickers

6 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Leuk idee van de handtekening. Nog een poosje voor het zover is, maar er zal genoeg voor te bereiden zijn!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he? Zo'n handtekening. Ik heb er ook 1. Alleen niet op mijn blog.
    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb lekker even rond gesnuffeld, en al je creaties bewonderd!!! En ook bedankt dat je op mijn creaties reageerd! groetjes Hanny (kaartengallery)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super, laat de tijd maar opschieten of niet dan? Heerlijk vooruitzicht.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, das ist eine super tolle Idee!!!
    Lieber Gruss von Bea/Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat jullie gaan trouwen!!!
    Ik hoop voor jullie dat het net zo mooi weer wordt als dat het met het huwelijk van onze dochter was.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin