vrijdag 31 augustus 2012

Creaine Scrap en Borduurblog #15

Hallo allemaal,

Er is vandaag weer een nieuwe uitdaging op Creaine Scrap en Borduurblog van start gegaan.
Deze maand is het thema; een kaartje met een patroon van Linzoos.


Toen ik wilde beginnen aan mijn voorbeeldkaartje kwam ik erachter dat ik tussen mijn duizenden patronen, niet 1 patroon van Linzoos had. (waar ging het mis?!)
Dus heb ik gekozen voor haar laatste gratis patroon op haar website - Z44. Omdat Linda van Linzoos via een ander systeem is gaan werken, hebben we toestemming gekregen van haar wanneer je net als ik geen patroon hebt - deze via onze blog kunt verkrijgen.

Natuurlijk ligt er weer een mooi prijsje klaar voor de winnaar.
Neem gauw een kijkje op de Challenge Blog voor meer informatie en om de andere Design Team kaarten te bekijken.


****

Hi there,

Creaine Scrap en Borduurblog started today with a new challenge.
This month's theme: make a card with a stitching pattern of Linzoos.


When i wanted to start with my DT-card, i discovered that i haven't got one single pattern in my thousants of stitching patterns of Linzoos. (where did it go wrong?!)
So i have chosen for the last freebie on her webpage - Z44 to make my DT-card with. Because Linda of Linzoos decided to work and sell her patterns on a different way - we got her persmission to give participants this last free pattern when you want to join the challenge but haven't got a pattern of Linzoos either. 

Offcourse you can win a lovely price again this month.
Visit the Challenge Blog for more information and to look to the other Design Team cards.






Love karin xx


wedding tickers

5 opmerkingen:

  1. Hi sweetie, this is just gorgeous, I love your creation, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig heb je toch een patroon kunnen vinden.
    Je kaartje is prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het toch lukte met dat patroon, handig dat je dat via de site kunt vinden. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Karin your card is lovely, well done.
    I am going to go and have a look at the challenge page
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das ist auch fantastisch schöne Karte geworden, gefällt mir sehr gut!
    Liebe Grüsse von Bea/Mara

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin