vrijdag 5 oktober 2012

Ann's Paper Art Blog Stitching Challenge

Hallo allemaal,

Dit is mijn bijdrage voor de nieuwe Challenge op Ann's Paper Art blog.
Dit keer met een gratis patroon.


Ik heb mijn kaartje gemaakt met een knipvel van Forever Friends, ik spaarde die beertjes vroeger. De kleuren heb ik een beetje aangepast aan het 'zoete karakter' 

Neem snel een kijkje op Ann's Paper Art blog - de prijs is een een voorgesneden en hand ge-embosde set

***

Hi all,

This is my effort to the new challenge on Ann's Paper Art blog.
This time you can join the challenge with a free pattern.

I used for my card a Forever Friends decoupage sheet. When i was young i collected the cute little bears. I try to use stitching threads in the same sweet colours of the decoupage.

Take a look on Ann's Paper Art blog - you can win a wonderful precut and hand Embossed set



Love karin xx


wedding tickers

8 opmerkingen:

  1. Oh wat schattig dat kaartje van jou. Lief is het beertje en wat een mooie borduursels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke kaart!
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card Karin, I to love the Forever Friends. Great choice.
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Karin

    Your card is awesome and I love the Forever Friends Bear.
    Well done
    Hugs
    Frances

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Karin, das ist eine wunderschöne und zarte Karte, gefällt mir sehr gut.
    Liebe Grüsse und ein schönes Weekend wünscht Bea/Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HI Karin

    Thanks for participating in my Blog Challenge.
    I love Forever Friends teddies, looks good with that pattern :)

    Good Luck

    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje. Heel netjes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin