vrijdag 31 januari 2014

Nieuwe Challenge Creaine Challenges ** New Challenge on Creaine Challenges

Hallo!


Vandaag is de nieuwe challenge op Creaine Challenges van start gegaan.
Deze maand is de opdracht een kaartje te maken in de kleuren geel en blauw, met als voorkeur een borduurkaart

 
Design team BLAUW staat op het blog met de kaarten, halverwege de maand laat ik mijn kaartje zien. 

Er zijn 3 prachtige prijzen beschikbaar gesteld door de sponsors.


Neem gauw een kijkje op het challenge blog om de kaarten van team blauw te bekijken en voor meer informatie over de challenge

***

Hello!

The new challenge on Creaine Challenges started today
This month's theme is to make a card in the colours yellow and blue, a stitched card is our preference is this month.

Designteam BLUE starts with their cards on the blog this month, i will show my card later this month.


There are 3 lovely prices to win.
Take a look on the challenge blog to watch the cards of team blue and more information about the challenge.

Love karin xx


 photo arikn.jpg

2 opmerkingen:

  1. Leuk bericht Karin
    Op jou kaartje moeten we nog even wachten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In mij schuilt ook geen bloemist en met dit soort bloemen lukt het me ook niet. De jouwe is fantastisch goed geworden. gr leny w
    Met de challenge kan ik niet meedoen. Geel en blauw zijn mooie kleuren, maar borduren he? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin