vrijdag 7 februari 2014

Bloemetjes ** Flowers


Hallo,

Vandaag wil ik jullie graag iets heel anders laten zien.
Ik had nog een schattig glazen vaasje staan, waarin een mooi bloemstuk heeft gezeten. Alleen deze was uitgebloeid en helaas schuilt zich geen bloemist in mij. 


Bij de action zag ik schattige foamroosjes liggen, voor een leuke action prijs.
Ik kocht ook nog wat oase, omdat ik het graag in 1 laag stuk wilde houden en ik thuis alleen grote blokken had liggen. Het oase heb ik omwikkeld met lint, de bloemen erin gestoken en nog wat blaadjes die ik bewaard had erin gestoken en langs het lint geplakt met textiellijm. 


Al met al tevreden met het resultaat

***

Hello,

I want to show you today something different than normally. 

I had a cute flower pot, but the origial flowers were not blooming anymore, and unfortunately i'm not a real florist who can make something nice with flowers again.

I found these cute little roses in a dutch store Action. I put them in flat piece of oasis. First i have wrapped some ribbon around the oasis and after i put the flowers in it, i addes some flowers leaves between the roses.

I'm really happy the way it turned out





Love karin xx


 photo arikn.jpg

2 opmerkingen:

  1. Super leuk idee Karin, zo'n continue bloeiend stuk voor in de kamer.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karin
    Wat heb je dit prachtig opgepimpt, nu kan je weer een poosje vooruit, het ziet er héél mooi uit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin