zaterdag 15 maart 2014

Creaine Challenges #34

Hoi hoi,

Vandaag is het de beurt aan Team Roze van Creaine Challenges om jullie te inspireren met een voorbeeld kaartje voor de challenge van deze maand, die nog tot 27 maart loopt.
Zoals ik al aangaf in dit berichtje, heeft mijn DT maatje Cindy een prachtige layout gemaakt, en deze maand is het de bedoeling dat je daarmee een kaartje maakt.

Wat betreft mijn voorbeeldkaartje; deze keer gebruikte ik een stempel van Bugaboo voor mijn kaartje. Bugaboo is ook een van onze sponsors deze maand. Ik viel als een blok voor deze stempel, omdat ik nou eenmaal dol ben op hortensia's. Deze digi heet: Block - For you from me en is hier te koop

Verder heb ik papier uit een papierblok van de Action gebruik en de harten heb ik gestanst.

***

Hello!

 Today it's the Pink Team's turn to show the examples of the current challenge which is running on Creaine Challenges. I spoke already about this month's theme in my previous message, my DT-buddy Cindy made a beautiful sketch to follow.
 
Well let's talk about my DT card. i have used a digistamp from Bugaboo this time, which is also one of the sponsors this year. It was totally love on first sight when i saw the stamp, i LOVE hydrangeas. The digi's name is Block - For you from me and you can buy it here

I've used papers from a Action (dutch store) paperpad, the hearts i made with die cuts 


Neem vlug een kijkje op de challenge blog voor meer informatie over de challenge en de andere voorbeeldkaarten van mijn team genoten. Ik wil dit kaartje graag insturen voor de volgende challenge:
***

Take a look at the challenge blog for more info about this challenge and the other DT cards

I like to join the following challenge with this card:


* De Creatieve Zebra # 7 - foto inspriatie
* Papertake Weekly Challenge - Bingo (Gems, die cuts, flowers)
* Crafty Creations Challenges #258 - Happy Birthday
* Kartenallerlei #99 - stanzer & Stanzteile

Love karin xx


 photo arikn.jpg

12 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart! Prachtig is de hortensia.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karin
    Mooi is je kaart, leuk is de sketch hè, jij hebt een mooie stempel gebruikt, het is een schitterende kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, die Karte ist ein Traum, ich bin begeistert...Kompliment!
    Liebe Grüsse von Bea und einen schönen Sonntag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig en wat heb je die stempel mooi ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toll, dass du deine schöne Kreation mit dem Kartenallerlei teilst.
    Danke schön und viel Erfolg bei der Cahllenge.

    glg meggi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card Karin :-) the flowers are so pretty and the colours and details are fabulous :-)

    thanks for joining us on the Papertake Weekly Challenge
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf gemaakt Karin bedankt voor je deelname bij kartenallerlei en succes

    groetjes Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stempel heb je gebruikt, maar vooral wat heb je er een mooi totaalplaatje van gemaakt, top!

    Liefs Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, leuke stempel heb je gebruikt!
    Leuk dat je mee doet met de challenge van de Creatieve Zebra.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Karin your Bog Challenge Card is lovely. Well done.

    Hugs
    Frances

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin