zaterdag 31 mei 2014

Creaine Challenges #37

Hallo!

Vandaag is weer een nieuwe challenge op Creaine Challenges van start gegaan.
Deze keer heeft DT member Geesje een mooie layout ontworpen om te volgen. Natuurlijk mag deze gedraaid of gespiegeld worden.



De maand mag Design team roze weer starten, voor mijn kaartje heb ik een digi stamp van Bugaboo gebruikt, dit is ook een van onze sponsors deze maand. De stempel heet; Spring Friends en is HIER verkrijgbaar.

***

Hello!

A new challenge on Creaine Challenges has started today. DT-member Geesje has designed a lovely sketch, ofcourse you may turn or mirror the sketch.

DT team Pink may start this month with their cards. I've used a digi stamp of one of the sponsors "Bugaboo" this time; called "Spring Friends". You can purchase it HERE






Neem een kijkje op de challenge blog voor meer informatie over de challenge en de andere voorbeelden van mijn mede Design Team genoten. 

**

Take a look on the Challenge Blog for more information about the challenge and the samples of my Design Team mates.

Ik wil graag meedoen met de volgende challenge;
I like to join the following Challenge;

* Creative Knockouts #39 - Summer is Coming  


Love karin xx


 photo arikn.jpg

6 opmerkingen:

  1. Liebe Karin, das ist eine traumhaft schöne Karte, alles ist so herrlich stimmig, einfach perfekt.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Karin, mooie kleuren papier en wat een schattig stempel is dat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart heb je van de sketch gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en mooi kaartje in mijn favoriete kleur roze! Mooie bloemetjes heb je om het plaatje geplakt, heb je ze zelf gemaakt?

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de bloemetjes geponst met 2 maten van een (oude) Mireille pons. En deze op elkaar geplakt en afgemaakt met een plakpareltje

      Groetjes karin xx

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik vind het erg leuk om deze te krijgen en te lezen!

Liefs karin